*PJU*

Äntligen har jag fått svar från Högskolan att allt är ok. Jag har blivit antagen, en gång till. Eftersom jag helt otippat, och lite försent, kom in i Göteborg på en av mina reservplatser ströks jag från min plats i Falun.
Ve och fasa tänkte jag och ville skjuta någon på studera.nu men allt ordande till sig och det känns så bra. Trodde aldrig att det inte skulle fixa till sig, men jag nojjar ju gärna lite i onödan.
Det är konstigt ändå. Göteborg har alltid varit någon slags dröm, och nu kom jag in där, blev skitförbannad och ansträngde mig järnet för att bli av med den platsen och bara"slippa" åka dit. Kämpade som en tok för att få komma till Falun istället.
Haha, tänka sig. Falun blev min nya dröm :)

Kommentarer
Postat av: Din

saknar dig. massor

2007-08-17 @ 03:20:05
Postat av: Jocke

Va skönt att det löste sig! Ni kommer få det så bra i Falun. Jag måste komma och hälsa på och se hur ni har det sen när ni installerat er lite. Kärlek! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback