"Antagingen, 833 82 Strömsund"

Satt uppe inatt och letade kurskoder. Skickade iväg anmälningsblanketterna för universitet och högskolor idag.
Jag skickade 20. Viktor skickade en.
Han får komplettera med annat helt enkelt!

Nu återstår det bara att se.
Möjligheterna är typ hur många som helst.
På ett sätt är det spännande,
men på ett annat sätt vill jag inte tänka på det.
Men jag tror att vi löser det här.

På samma sätt som jag inte vill tänka så mycket på att det är ungefär 1½ månad kvar på Sjövik.
Något som nästan har kommit att bli hela mitt liv.
Som vi sade igår, Det blir aldrig alla vi igen på det stället.
Och det kommer bli tungt att lämna något som varit så himla bra.
Shit vad det har hänt mycket under bara ett år!

Ska in till stan oxh träffa Pia idag.
Det blir skönt, det händer alltför sällan.
Men det blir väl så...kanske...antar jag.
Allt är inte som det alltid har varit.
Mycket förändras.
Men vi är alltid som vi har varit med varandra.
Eller hur?!

Frukost nu.
Stan sedan.
Hem imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer alltid vara VI!¨
Tvivla aldrig på det, du är min bästa, någonsin!

2007-04-12 @ 00:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback