19 april

Hej hej!

Sitter här igen. Fast vadå "här"...?! Jag sitter ju på olika ställen jämnt...men vet ni?! Sjövik är mitt här! :)

Rephelg i helgen med Klittaz...Mitt älskade KLITTAZ. Jag hoppas vi klarar oss utan tjejbråk och klöskrig men det ska förhoppningsvis gå bra. Man vill ju bara skratta åt oss ibland alltså. Men Vi har ju roligt. De är ju så bra de där tjejerna. Tänker ibland på den där terapilektionen vi hade för en tid sedan. Det var en av de sista lektionerna och Anita ville testa en grej på oss. En ganska tung och blottande grej och som hon sade, hon hade aldrig gjort det med oss när vi inte kände varandra, men det funkade så bra, nu. Vi visade upp våra insidor, allihopa. Kanske som så många gånger förr, men den här gången var speciell. Vi har en speciell kontakt vi fem, och det är skönt att känna, inför framtiden. Vi kommer alltid att ha haft den här kontakten. Det kommer vi inte ifrån. Jag älskar att vi känenr varandra så bra. Det avr en fin studn iaf, med mycket känslor, ord och kommentarer. Det avr skönt.

Joråsåatte...!
Här bakom sitter David och Viktor och skrive blåsarr till sin punkschlager. Det är ganska kul faktiskt när amn tänker efter. *Haha*, men det är nog bara att låta dem hållas. Det kommer bli kul på torsdag. Sjöviks egen schlagerfestival! :D
Jag själv ska nog gå hem snart. äta glass och dricka kaffe kanske. Ja, jag tror det!


(jag är lycklig iaf, om ni undrar hur jag mår och så!)
Ha det hej!                                                                                                                                         Pia [v]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gash, I love you!
allt betyder inget...
kom hem <3

2007-04-20 @ 02:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback