tystad

Det är helg på Sjövik och de flesta har åkt hem. Vi är några tappra kvar som roar oss med det som finns att roas av. Det är lungt och tyst och helt plötsligt känns det lite ensamt. Nu får vi helt plötsligt tid för oss själva och vi får tid att tänka på annat än det som händer i vår lilla sjöviksbubbla. Jag har fått tid att tänka på det som faktiskt, under tiden som jag är här, händer där hemma. Jag har börjat fundera igen och det är nog bra. Det var nog därför jag hade lite ont i magen igår. Idag är jag bara bakfull. Fundersam. Och varm av närhet som finns...till viss del.


Kommentarer
Postat av: Din

I miss you!

2006-09-12 @ 22:19:24
Postat av: Brorsan

Jag vill gå på folkis igen! Njut medans du kan...

Vi ses till helgen förresten! Blir fett najs.

Puss.

2006-09-13 @ 10:41:34
Postat av: spader adam.

du är så sjukt saknad. korridorerna är så kalla utan dig.och jag väntar på att en mp3:a ska dyka upp. ta hand om dig.

2006-09-17 @ 00:18:01
Postat av: Anonym

du verkar ha det ganska bra där du är nu. det gör mig glad. och du, ta hand om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback