Om du var vaken...

Har tillbringat helgen i Stockholm och det var väldigt trevligt.
Fick ur mig allt jag behövde och insöp mycket av värde.

Att komma tillbaka hit var fint. Det känns alltid bra liksom.
Allting här är så vackert.
Jag trivs med hösten och allt vad det innebär i färgskalan.
Jag uppskattar det grå och det stilla,
lika mycket som jag gillar det färgsprakande, gnistrande, busiga.

Allt det får mig att bli mer hel.
Du ger mig allt det där...



höst


Imorgon blir det bara jag på praktiken. Ingen handledare och ingen Robban till hjälp. Två grupper att ta hand om helt själva. Men det kan nog bli bra. Det blir givande om inte annat.
Borde planera det nu så jag inte missar film ikväll.

Annars är allt som vanligt. Realese-party för albins platta på onsdag. Vokal vs kompositör konsert imorgon kväll, fest på torsdag. Sedan blir det hemfärd!

Ska bli fint att få en glimt av hösten i Linköping också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback