Sun shines, I´ve been drinking all the day.

I stort sett ingen har frågat mig om igår.
Men jag har å andra sidan inte berättat om det heller...

i morgon spelar torchbits på harrys klockan 20:00, ingen åldersgräns, inget inträde.
                                                                                23:00, minimiålder 23 år.
Kom dit för bövlars!

Baltränat i fem timmar idag har jag gjort. Kände mig inte ens utmattat, det var bara Johan som gnällde hela tiden :) Men kanske var jag bara så glad över min klänning...var och hämtade den idag. Känner för första gången att det ska bli så roligt med bal!

Dessutom ska jag få spela solo på sommarkonserten. Jag ska spela "Sommar"! Ska bli jättekul!

over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback