love songs and sad songs

sitter och lyssnar på "maja" underbar röst. vackert. blir sugen på att skriva musik. men sätter jag mig vid pianot nu är det nog lätt att min överdramatisering av alla tankar landar i högljudd skränande som väcker hela huset. och jag vill låta dem sova...har anyway jobbat lite på adams låt idag. hoppas bli klar snart, iaf med den första.

väljer små bokstäver idag. känner mig lite försynt. vet inte riktigt om jag vill bli sedd såhär. väljer att försöka uttrycka mig diskret för att slippa skämmas senare. även om du och dina vackra ord faktiskt fått mig att redan säga för mycket. det är dumt, vad jag är lättlurad bara för att jag är blåögd.

mysig kväll, igen! helt sjukt vad början på det här lovet flyter på bra. har endel saker jag ska uträtta/fixa. men de behåller jag för mig själv.

snart bara en vecka till sigur rós.

Kommentarer
Postat av: spader adam

längtar efter att få höra vad du skrivit.. jag kommer kanske hem om tre veckor. eller fyra eller nåt. jag förväntar mig en picknick då, älvan.

2006-06-21 @ 16:16:44
Postat av: Anonym

Då blir det en picknick, det lovar jag!
Får se hur lång tjag kommit då också. Men jag har ju som sagt ett par veckor på mig! :)

2006-06-22 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback