Look into my eyes...

tell me everything you said is a lie.

Har haft en kanondag med kaninmys tillsammans med Benjamin, Karin, Pankis, Johan och Lollo. Grillade korv och gick till badet. Mysigt helt enkelt.

Skjutsade Lollo hem, vi hade ju massor att prata om. Gick genom hela Hjulsbro, Hackefors, klättrade på berg och hittades om vi uttryckte det, "spännanade" småstigar, kom ut på brokindsleden och spatserade genom Hjulsbro en gång till. Satt på marken och pratade och kan tänka mig att vi var ute i upp emot tre timmar. Kände dig knappt innan. Men ikväll har vi pratat om allt. Är så förbannat skönt att äntligen ha fått prata ut om allt det här, även om det nu finns något helt annat jag bara vill prata sönder. Hur skönt som helst att du fanns där idag iaf. Hoppats jag kunnat ge dig något med...

På hemvägen var det dags igen och bättre skulle det ju inte bli när jag kom hem direkt. Tänker redan för mycket, fast jag lovat mig själv att låta bli...en ynka låt med för mycket innebörd får mig att tänka på dig igen, men ändå låta bli telefonen när jag ser månen. Varför fan skulle du vilja dela den med mig?! Det har ju onekligen ingen annan velat fast de lyckats lurat mig till att tro det.


Ska försöka sova lite inatt...även om jag tror att det är ute på altanen du hittar mig med en filt...

Kommentarer
Postat av: Lollobajamaja

Va glad jag blir!
jag fick verkligen ut nåt av det! Allt kändes bättre sen :)
puss
Trevligt att ha fått lära känna dig!!

Postat av: Lollobajamaja

Va glad jag blir!
jag fick verkligen ut nåt av det! jättemycke!!
puss
Trevligt att ha fått lära känna dig!!

2006-06-19 @ 17:27:51
Postat av: Bendjie

Fina Åsa, tack för den gången, fler cykelturer ska det bli, jag lovar, inget kan stoppa cyklandet när målet är så underbart! Puss! Vi ses och hörs!

2006-07-01 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback