toquoteafriend

Förhoppningar är bara ett nödvändigt ont som vi människor tar oss till för att fly undan verkligheten.

Jag hade lovat mig själv att inte låta det här bli för viktigt för mig men lik förbannat så hoppades jag på dina ord.
Efter 10.000 IQ svar, utan svar, en timmes långsam väntan ensam på sängen, fortfarande hoppandes, varken ville eller kunde jag hålla mig vaken längre, inte ens med mjölk och brownies. Klädde ändå av mig och lade kläderna så att jag snabbt skulle kunna slänga på mig dem igen, t.o.m jackan låg kvar framme. Lade mig med allt smink på och hoppades att håret skulle hålla sig hyffsat i sin hästsvans. Låg och tittade på telefonen ett par timmar till, men somnade snart.
Allt detta för att än en gång bevisa att jävla ansträngningar inte hjälper någon.
Vissa ska bara inte få hoppas.
Vissa är verkligen dumma nog att gå på det, gång på gång på gång...

Så kändes det igår.
Hur känns det idag?!
Vet inte...likgiltig som aldrig förr.

Man ska inte lita på sånna som er.
Jag ska inte lita på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback