Oh my god it´s happening again.

Sunrise sunset, finding  my way back.

kors i taket vilken kväll den gångna onsdagen blev.
Fyra galna brudar, (inga namn nämnda av säkerhetsskäl, polisen är efter dem)
Fyra taggade sinnen.
Fyra glada själar.
För en kväll glömde vi allt, släppte ALLA hämningar och levde bara bara bara för stunden.
...och; det hjälpte!!
Alla hade, som jag förstått det, en splendid kväll och jag kan inte annat än tacka för den och inse att utan er hade det blivit trist!...och ok, jag lovar väl...
Ska ska försöka ännu mer att inte berätta för någon! haha ;)
Haken jag har var ju ändå bara en dröm.
Din hake är dokumenterad verklighet! :S

Takk Pia, för långpromenaden, körsbärsplockningen på malmslättsvägen, sovplatsen på mattan (say what!?) och platsen i ditt hjärta. Där finns jag alltid kvar.
Trots allt är det du och jag om en vecka. Lovley.

Och...okej, jag blev förälskad idag igen!
Rickard gjorde ett strålande framträdande.
"Die" rakt in i alla hjärtan.
Vackert. Desperat. Förkrossat, Eilen.
Ojojoj vad jag gillar det där du gör!

En skymt av någonting som skulle kunna vara någon vacker, fast gammal.
Men det var något gammalt, fast oh så strålande vackert.
Den vackraste person jag hade träffat någonsin.
Vi snackar 20 meters avstånd, vi snackar kille i solglasögon, på väg i en riktigt.
Bestämt men coollungt.
Stadiga steg i nya skor.
Och alla mina gudar.
Du såg helt otrolig ut.
Sedan försvann du igen.
Som alla gånger.
Kanske den sista.
ingen vet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

bright eyes är minnen. dom är bra. ta hand om dig!

2006-07-23 @ 19:11:38
Postat av: Din

Snart dags att åka! längtar

2006-07-23 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback