eternity

tid går fort.
den går fort ifrån människor och kommer inte tillbaka.
Jag har hunnit med mycket.
Jag har fått möjligheter att vara med, och lära känna så många fantastiska människor under flera års tid.
undrar om de förstår...

Inser det nu, när det är dags att ge sig av.
Är det nu det är dags att ångra.
Är det kanske så man saknar.
Det som man hade och alltid vill ha.
eller det man aldrig fick och aldrig har en chans att komma nära igen...

Är det genom ångern jag lär mig att gilla, sakna och värdesätta?!

jag hoppas vi får frihet till evighet.


Kommentarer
Postat av: lulu

Du är också jättesöt!
Å du kommer få det underbart på ditt nya place. Kanske finns massa fina grabbar som du kan krama ;)
Du har verkligen rätt i att man lär sig att gilla, sakna och värdesätta genom ånger..det va det klokaste jag hört på länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback