Marulk

Vaknade i morse klockan fem. Alldeles jättearg och irriterad. Viktor sitter rakt upp och ner i sängen och har tagit av mig täcket. Kallt var det också. Jag sliter fram väckarklockan och skäller med lite bitter ton på honom "VIKTOR!...har du suttit uppe tills nu och spelat TV spel?!" "Nej jag har inte ens varit uppe!" säger  han och mummlar  någon mera som jag inte hör. Jag frågar om, men han säger "Nej, det var inget"
Jag somnar om och kliver upp själv några timmar senare.
Jag väcker Viktor lite senare och ber om ursäkt för att jag varit så arg. jag avr ju bara trött, och Viktor berättar att han inte alls varit uppe inatt och inte alls varit vaken ända till klockan fem. Han vaknade och trodde att jag hade en stor fisk i ansiktet. Att det låg en stor fisk i sängen. En riktigt ful fisk. Typ en marulk. När han letat en stund och inte hittar den frågar han mig, "Var är den??" "Vad sade du?" frågar jag och Viktor lägger sig ner igen, säger "Nej, det var inget" och somnar om...

himla dåre

Marulk

Kommentarer
Postat av: Anonym

alskade.
sa himla harligt att hora fran dig.
saknar dig nagot sa forbannat!
ja, skriv, lovar att svara..
pajjade? vad 17 gjorde du da?
love you, for ever and ever

2006-12-04 @ 16:17:18
Postat av: spader

så sjukt roligt.någon borde söka hjälp alltså..

2006-12-04 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback