Home, there's no place like home.

Nu sitter jag iaf här. Har lite halvtaskig, men iaf  tillgång till dator. Ibland. Tänker nog inte hänga här mycket men nu kan jag åtminstone betala räkningar. Shit in god? hell...Det går åt pengar kan jag be att få meddela och första csn bidragen kan nog dröja :/

Har börjar komma lite till rätta. har fått ordning på det mesta på rummet och det känns som mitt rum nu. Det är en liten bit till de andra och de jag bor med är väl inte helt lattjo, eller ok Gisela, 42 år, går timerlinjen...hon är skön! :D

Annars rullar det på, har fått lite inblick i terapi kursen. Ska ha praktik och vara personlig assisten åt en elev i den klassen också. Spela bruksensemble och sjunga i kör, läsa teroi och förhoppningsvis börja ta dragspelslektioner! :)

Än så länge är det mycket nytt och lite otäckt. Men alla här är snälla och allting är så vackert.
Jag och Minna var ute på cykeltur igårkväll och kikade på omnejden...det är onekligen vackert här. Nästan för vackert på sina ställen...
Sedan cyklade vi hem och såg idol med de andra i storgården. Trevligt.

När jag saknar alla där hemma och bara vill stryka runt i Linköping, när det känns som jag är på lite fel ställe och när jag saknar mina ludna smådjur, när jag inte har några grannar att springa till på söndagkvällen så som jag brukar göra hemma och när mormor och morfar är längre bort än ett par barfota steg på grusgården, när inte min själsfrände och framdel finns inom åtminstone ett par mil, och när familjen känns utspridd över hela Sverige.
Då lyssnar jag på Lasse och låtsas att jag sitter på en sten nere vid Värna sjön, eller kanske vid Stångån.
Då trivs jag här också...

It's getting better all the time

Kommentarer
Postat av: Din!

Blir för fan tårögd när jag läser din blogg.
Kom hem!!! kom heeeeeem.

saknar dig så..

2006-08-31 @ 17:27:00
Postat av: spdrsj

jo, jo, åsa:) jag fick ditt meddelande, jag blev jätteglad, men du vet, inte så mycket pengar på telefonen. men det är ju hur trevligt som helst att du är klar, skicka mig mp3:D hoppas du har det bra, där du bor.du vet att du är saknad. ta hand om dig.

2006-09-01 @ 00:31:54
Postat av: Din!

resans finns på min blogg! :D
läääs

2006-09-04 @ 00:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback