...

Varje litet hjärta, är ett eget hem.
Där finns en evigt öppen dröm där ingen frågar vem.
Varje litet hjärta gömmer på en vacker skatt.
Där bor de fina drömmarna och ditt glada skratt.


Husets fyra väggar skyddar dig mot storm och vind,
men torkar inte tåren jag såg just på din kind.
Men du är aldrig ensam, du finns så nära mig,
för i mitt lilla hjärta där finns jämt en plats för dig!

där finns jämt en plats för dig


Jag vet inte vad ord skulle hjälpa,
för jag har inget att säga.
Jag vet inte vad tröst skulle innebära,
för jag vet inte hur man gör.
Jag vet inte vad du behöver,
jag vet bara att det finns saknad.


Jag vill bara finnas här.
Vara den du väcker vilken tid på dygnet som helst.
För jag finns här.
VI finns här.
Din sorg är vår sorg. Precis som vi delat den förut.
Precis så som vi alla tre delat den glädje vi haft i varandra.
Den glädje vi inte får glömma.
Du måste veta att vi inte vill något annat än hjälpa dig med allt du kan tänka dig att överlåta till oss.
Vi vill att du ber oss, även om vi kanske står hjälplösa så måste vi hjälpas åt.
Vi ska mer än någonsin försöka.
För vi är tre.
Som alltid.

BÅP

båp

      
sötulf
and I´ll be there yes I will. You´ve got a friend






Kommentarer
Postat av: P

Vi finns alltid - BÅP

2006-08-11 @ 11:53:27
Postat av: Uffie

Ohh, I love you.
Ni är mitt allt!

2006-09-17 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback